Jumaat, 10 Julai 2009

Merahnya Pelitaku

Alahai...pelitaku semuanya kaler merah.Tak tahu kenapa,semua kedai yang aku terjah,langsung takde pelita kaler lain.Memandangkan bentuknya yang berbeza,maka aku beli juga.Dari 4 biji,sedar-sedar dah dekat 10 biji sekarang.Inilah koleksi pelitaku..

Tiga bentuk yang berbeza,bukan hanya pada bahagian bawah,tapi juga bentuk cerminnya...yang paling kecil tu cute sangat.




Inilah koleksi yang paling baru dibeli. Stok ni ada lebih.So..kalau ada sesiapa yang nak barter pelita merah ni dengan pelita kaler lain,boleh aje.

1 ulasan:

  1. salam...wahhh merahnya makngah.hehe tapi cun tu

    BalasPadam