Ahad, 14 November 2010

5 Roses MJ

Assalamualaikum dan selamat berhari minggu.Macamana hasil hunting minggu ni,lumayan?? Akak hari ni duduk di rumah saja,melayan perut dan tekak,apalagi..masak memasaklah.
Okey nak kongsi cawan 5 roses MJ yang baru bertandang di teratak hamba,dah dua minggu rasanya menginap dalam almari antikkku...

Terimakasih tak terhingga buat rakan di sana...di sana...yang sudi membelikan set ni,bersusah payah membalut dan mengeposnya.

Bila difikirkan balik,betapa magiknya kenalan alam maya ni,sekadar kenal gitu-gitu,ber sms,bertanya khabar di chat box....tapi kerana hobi satu ini menjadikan kita semua rakan-rakan yang mesra alam.Ada masa berjual beli,ada ketika tolong membeli,ada hari menabur budi,esok-esok kita pula mendapat rezeki.Itu yang saya rasakan sejak berurusan dengan rakan-rakan siber ni.Sebab itulah,kekadang asyik membelek koleksi,menghitung...pinggan ni dari A,teko ni dari B,tureen ni dari C....sama ada barter ataupun pemberian ikhlas,semuanya cukup bermakna.







Itu cerita yang manis-manis lah,yang kelat,yang kekwat,apa kurangnya kan...
Tapi,berbalik pada nawaitu kita ,sekadar menghibur diri sendiri,apa dilayan benda-benda yang menyesak kepala otak....,abaikan..abaikan..Be happy,kut-kut boleh awet muda,khekhe...
Okey..selamat menghayati kecantikkan 5roses ni yang sangat menyerlah.
Bye..

2 ulasan:

  1. salam shas,
    cantik sungguh 5 roses nikan....sy pun msh menunggu cawan2nya...tak sabar ni...:)

    BalasPadam
  2. salam kak shas..
    taktau akak dapat mana tapi buat2 tau ajer lah..kihkih..btw cun sekali cawannya..saya pun ada bentuk gini kot..beli ngan otai kak pozi..saya belum n3 lagi kan cawan2 5 roses..asyik bertangguh ajer..hehe..

    BalasPadam