Jumaat, 18 Februari 2011

Birthday Putera Mama

Salam ceria.
Sekadar mengabadikan gambar kenangan,sambutan hari lahir putera mama :MUhammad Adib Umar Bin Rahim.Tanggal 12 Februari ,genap 3 tahun usia putera mama.Cuma,kesibukan kerja dan angin malas yang melanda,takdak mood nak upload gambar.

Sambutan ke?Takdelah..sekadar sebiji kek saja,makan seisi keluarga.Hadiahnya?Hehe..sebiji helikopter mainan,tiap2 hari terbang dalam rumah.Sapa yang main?Abahnya yang lebih...maklum kecik2 dulu tak merasa.Dah tua2 ni,buatlah alasan beli utk anak,tengok2 sendiri yg lebehhh :)
Tau beli kat mana heli tu?Beli di Loken,apa yang takdak di Loken tu,macam2 ada.Murah 30-40 bnding harga di pusat beli belah,sejibik!
Jadi..kalau teman2 heran,apsal cik abg rajin bawak akak ke Loken,itulah jawapannya.Walaupun dia tak minat antik,sebenarnya dia tertarik dengan pelbagai mainan yang dijual di Loken dengan harga berpatutan.

Okey...sambung story pasal putera mama.Inilah penghibur kami sekeluarga.Kalau takde dia,entahla,mesti rumah kami ni senyap sunyi,masing2 buat hal sendiri.Alhamdulillah,Allah kurniakan penghibur hati.
Melahirkan Muhd Adib pada usia 39 tahun,hai...memang serik!!Bagaikan bertunggu tangga di hospital dan Poliklinik Tapah.Alhamdulillah,lahirnya sihat walafiat walaupun melalui pembedahan kecemasan.

Sebiji kek chocolate moist..:) ibu yang lebihnya nak makan.Tertoggok sebiji kereta sebab Adib suka main kereta.

Mudah-mudahan putera mama menjadi anak yang soleh,bermanfaat kepada agama,bangsa dan negara.
Biar buruk rupa,jangan buruk akhlak,biar miskin harta,jangan miskin jiwa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan